13 Σεπτεμβρίου 2012

Στα 37 εκατομμύρια ευρώ η online display διαφημιστική δαπάνη

Μειωμένη η δαπάνη σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2011

Στα 37 εκατομμύρια ευρώ διαρμοφώθηκε η online display διαφημιστική δαπάνη κατά το πρώτο εξάμηνο του 2012, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Hellas σε συνεργασία με 21 διαδικτυακούς εκδότες και digital ad networks, εμφανίζοντας μικρή πρώση από τα 40 εκατ. ευρώ που καταγράφησαν κατά το 1ο μισό του 2011.

Σε επίπεδο δευτέρου τριμήνου, η επένδυση κινήθηκε ελαφρώς πτωτικά, καταγράφοντας μικρότερες απώλειες από το πρώτο τρίμηνο.

Η συλλογή των στοιχείων από το IAB Hellas πραγματοποιείται σε ονομαστικές τιμές και δεν αντικατοπτρίζει εκπτώσεις ή άλλες συμφωνίες συνεργασίας.
















deasy.gr