15 Οκτωβρίου 2012

Μιχάλης Ασλάνης «τη κατάθλιψη την ξεπέρασα μόνος μου»


Νικητής από τον αγώνα του κατά της κατάθλιψης αναδείχθηκε ο Μιχάλης Ασλάνης και ύστερα από ένα χρόνο απουσίας επιστρέφει δριμύτερος, δίνοντας μία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στην Espresso και μιλά για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισε, την απογοήτευσή του από τους ανθρώπους γύρω του και για το πώς κατάφερε μόνος του να ξεπεράσει τη μάστιγα της κατάθλιψης.

Ο Μιχάλης Ασλάνης δηλώνει και ο ίδιος «θύμα» της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα, θεωρώντας πως δε θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να αποτελεί εξαίρεση από τη στιγμή που ζει στην ίδια κοινωνία με όλους τους υπόλοιπους Έλληνες «Αντιμετωπίζω δυσκολίες, αλλά σε λογικά πλαίσια. Τα πράγματα δεν είναι όπως πρώτα. Ο κόσμος δεν ψωνίζει όπως παλιά, οι γάμοι έχουν περιοριστεί πολύ, άρα, φυσικό είναι να έχω και εγώ κάποια δυσκολία. Στην ίδια κοινωνία ζούμε όλοι και τα πάντα γύρω μας είναι μια αλυσίδα».
 
Προσπαθώντας να ξεπεράσει το σύγχρονο φαινόμενο της κατάθλιψης, που αναμφισβήτητα γίνεται ολοένα και πιο συχνό, ο Έλληνας σχεδιαστής αποκαλύπτει ότι η προσωπική προσπάθεια υπήρξε για αυτόν καθοριστικής σημασίας «Ναι, έχω περάσει κατάθλιψη, όμως μπόρεσα και την ξεπέρασα μόνος μου. Είπα μέσα μου “σήμερα, υπάρχουμε, αύριο, δεν υπάρχουμε” και το φιλοσόφησα πολύ το θέμα. Η αλήθεια είναι ότι δεν πέρασα κατάθλιψη μόνο μία φορά. Αρκετές φορές έχω υπάρξει στα κάτω μου, όπως και αρκετές φορές είμαι στα πάνω μου. Όταν είμαι κάτω, ξέρω ότι κάποια στιγμή το πράγμα θα κάνει τον κύκλο του. Όλα στη ζωή κάνουν τον κύκλο τους.»

«Η καθημερινότητα της δουλειάς, οι φίλοι που δεν είναι φίλοι και εμφανίζονται μόνο τον καιρό που είσαι στα πολύ καλά σου... Το ότι μεγάλωσα και είμαι μόνος μου... Κάποιες φορές, όταν ξυπνάω το πρωί, συνειδητοποιώ πόσο οδυνηρό είναι να ξυπνάς μόνος σου. Είναι άσχημο πράγμα να ζει κάποιος μόνος του. Από την άλλη, σκέφτομαι ότι, αν είχα μια οικογένεια με παιδιά και υποχρεώσεις, δεν ξέρω αν θα μπορούσα να αντεπεξέλθω τώρα πια. Έτσι, παρηγοριέμαι» δηλώνει ο σχεδιαστής, απαριθμώντας τους λόγους για τους οποίους αναγκάστηκε να παλέψει αρκετές φορές με την κατάθλιψη.



agelioforos